Refurbishment
Wat is nodig voor succesvolle refurbishment?
Wat is nodig voor succesvolle refurbishment?
Home / Dienstencatalogus / Refurbishment / Wat is nodig voor een succesvolle refurbishment?
Om een product goed te kunnen refurbishen, moet zowel het product als de verpakking in goede staat worden aangeleverd.
Het product moet aan de volgende specificaties voldoen:
Het product dient vrij te zijn van schade
De verpakking dient vrij te zijn van schade. In sommige gevallen kunnen we de verpakking vervangen (level 2 refurbishment).
Het product dient ongeregistreerd en gereset te worden aangeleverd.
Het product dient vrij te zijn van hardware matige klachten.
Indien na controle van de bovenstaande punten blijkt dat het product hier niet aan voldoet wordt er een keuze gemaakt uit de volgende opties:
Het product kan worden gerefurbished onder de voorwaarden van een van level 2.
Het product kan niet worden teruggebracht naar ''nieuwstaat''. We doen ons uiterste best het product zo goed als mogelijk te refurbishen.
Belangrijk!
Bij het aanmaken van een refurbishment opdracht is het niet mogelijk van te voren aan te geven welke gradatie refurbishment wenselijk is. Na onderzoek zal Service Planet zelfstandig bepalen welke level refurbishment toegepast dient te worden om te komen tot een product in verkoopbare nieuw-staat.
Wij streven ernaar om na ontvangst het artikel te retourneren binnen 5 werkdagen.
Lukt het ons niet om het artikel te refurbishen? Dan zorgen wij er voor dat het artikel in zo goed mogelijke staat retour gaat, met hierbij de reden waarom we deze niet naar nieuwstaat hebben kunnen refurbishen. Meer hier over vind je door te klikken op onze ''soorten refurbishment'' pagina met de knop hier onder!